Bemanning og rekruttering

Vi tilbyr en rekke spesialiserte tjenester for bemanning og rekrutteringsbransjen, og har erfaring med alt fra systemer til regnskap og integrasjoner mellom fagsystemer for bransjen.

Regnskap og økonomiløsning

Vi har flere kunder innenfor bemanning og rekruttering. Felles for de fleste er at de jobber oppdragsbasert, og ønsker en bedre prosjektstyring og en løsning for sikre samsvar mellom timefangst og lønn.

Med vår kompetanse og våre ERP-system for bemanning og rekruttering, får du en komplett og effektiv løsning for regnskap og prosjekt – tilpasset akkurat din drift. Våre kunder har effektivisert sine kjerneprosesser og har en god oversikt over dine oppdrag og kunder.

Ta kontakt med oss for en prat om hvordan vi har hjulpet andre selskaper i din bransje. 

Noen kundereferanser

Våre tjenester

  • Komplett løsning for regnskap, lønn og prosjekt  
  • Automatisert prosjektmodul  
  • Oppgave- og ressursplanlegging  
  • Meget god oppfølging av prosjektene 
  • Detaljerte prosjektrapportering  
  • Oppfølging av timer mot prosjektplaner og oppgaver
  • Integrasjoner med fagsystemer

Gjør hverdagen enklere

  • Automatisert prosjektfakturering  
  • Automatisk overføring av registrerte timer til lønnsgrunnlag  
  • Transaksjoner registreres automatisk i hovedbok og kundekontoer 
  • Skalerbart og fleksibelt – betal for det du bruker 
  • Mobil applikasjon   
  • Alt i et system, alltid tilgang 
  • Sømløs data flyt og oppdaterte tall

Integrasjoner

Vi har både ferdige og kan lage integrasjoner med fagsystemer fra bransjen. Blant annet har mang av våre kunder integrasjoner mellom ERP- systemet og f.eks. Recman, WebTemp, Sticos, Moment, Tid & prosjekt, timeføringsystemer, CRM osv.  I tillegg til å tilby standardintegrasjoner har vi vår egen integrasjonsplattform i VIEW Connect som gjør at vi kan tilby skreddersydde integrasjoner.

 

I ERP systemene vi leverer, ved hjelp av standardintegrasjoner hos partnere, eller ved skreddersydde integrasjoner i vår automasjonsplattform VIEW Connect vil man kunne få disse økosystemene til å samhandle. Integrasjonene har til hensikt å automatisere overføring av data mellom ulike forretningssystem for å fjerne manuelt arbeid, redusere kostnader, øke effektivitet, eliminere feilkilder og forbedre datakvalitet.

Kontakt en av våre rådgivere

Vil du vite mer om hvordan vi kan hjelpe din bedrift?

Vi tar gjerne en uforpliktende prat og viser deg hvordan vi hjelper våre kunder lykkes. Ring, send en e-post eller fyll ut skjemaet nedenfor, så tar vi kontakt med deg

 

 

Stian Brandvold

Salg- og Markedsdirektør

90 62 17 43

Bjarte Sjøtun

Sales Executive

479 47 099

Artikler & Innsikt

Les de siste artiklene

hjemmekontor fra utlandet
HRLedelse
Regler for hjemmekontor i utlandet Les mer
LedelseSelskapsnytt
VIEW Group etablerer seg i Helsingfors Les mer
Karriere
Seniortreff: 5 spørsmål om seniortilværelsen Les mer

Interessert i økonomistyring og teknologi?

Meld deg på vårt månedlige nyhetsbrev!