Supportavtale
Få hjelp raskt når du trenger det
Prioritert support avtale
Plutselig fungerer ikke ting, og du står fast. Eller kanskje du ikke er sikker på hvordan en oppgave skal løses i systemet ditt. Da er det viktig at du har tilgang til å få hjelp av eksperter. Som Xledger og Tripletex sin største partner, har vi de beste forutsetningene for å kunne hjelpe deg effektiv.
Dine behov vil være førende for hvilken supportavtale som er riktig for deg og din virksomhet.
Uansett hvilken avtaletype du velger vil du ha tilgang til vår profesjonelle supportorganisasjon, som alltid er bemannet av personell med relevant kompetanse og erfaring. Tjenesten løper som et månedlig abonnement og gir deg rett til valgt prioritet og reaksjonstid.
Fordeler med Prioritertsupport
- Raskere reaksjonstid, god oversikt og tettere oppfølgning
- Tilgang til VIEWs profesjonelle supportorganisasjon
- Markedets beste kompetanse innenfor Xledger
- 15 års erfaring med systemet Bemannet til enhver tid av personell med relevant kompetanse og erfaring
- Beste praksis for gjentakende supportsaker
- Avtalen er fleksibel og kan skaleres opp eller ned etter behov
Om VIEW Group
Support
Support er tilgjengelig mellom 08.00 – 16.00 på hverdager. Send oss en epost eller kontakt oss på telefon for alle tekniske eller generelle spørsmål.
- E-post: support@viewgroup.com
- Telefon: 06731
Spørsmål og svar!
Benytt deg av «Forgot your password-funksjonen» i innloggingssiden, www.xledger.net
Dette bestilles hos support på support@viewledger.com
Spørringen gir for mange treff. Prøv å snevre inn spørringen. Dersom den fremdeles feiler, ta kontakt med support på support@viewledger.com
Se vår hjelp-artikkel «Korrigere betalinger med feilstatus». Den gir mange gode tips hvordan du kan rette feil.
Ta kontakt med support på support@viewledger.com
Ta kontakt med support på support@viewledger.com. Tydeliggjør hvilken type integrasjon det er og hva integrasjonen gjør.
Se om importen er feilet i Forsystem>Importer>GL-import. Ta ellers kontakt med support på support@viewgroup.no
Enten er ikke reiseregningen godkjent av nærmeste leder, eller så er den ikke godkjent i forfallslisten. Du kan se status på dine reiseregningen her: Hjem>Reise/utlegg>Spørringer>Oversikt reiseregninger/utlegg
Ta kontakt med support på support@viewledger.com
Fyll ut skjemaet så tar vi kontakt
Artikler & Innsikt
Les de siste artiklene
Vi leverer økonomisystem med integrasjoner
Vi bruker teknologi og effektive systemer slik at du får økonomisk oversikt i sanntid. Denne unike kombinasjonen av informasjon om drift og økonomistyring lar deg fokusere på å styre din virksomhet i ønsket retning. Ta avgjørelser med godt datagrunnlag.
Interessert i økonomistyring og teknologi?
Meld deg på vårt månedlige nyhetsbrev!