Supportavtale

Få hjelp raskt når du trenger det

Prioritert support avtale

Plutselig fungerer ikke ting, og du står fast. Eller kanskje du ikke er sikker på hvordan en oppgave skal løses i systemet ditt. Da er det viktig at du har tilgang til å få hjelp av eksperter. Som Xledger og Tripletex sin største partner, har vi de beste forutsetningene for å kunne hjelpe deg effektiv.

Dine behov vil være førende for hvilken supportavtale som er riktig for deg og din virksomhet.

Uansett hvilken avtaletype du velger vil du ha tilgang til vår profesjonelle supportorganisasjon, som alltid er bemannet av personell med relevant kompetanse og erfaring. Tjenesten løper som et månedlig abonnement og gir deg rett til valgt prioritet og reaksjonstid.

Fordeler med Prioritertsupport

  • Raskere reaksjonstid, god oversikt og tettere oppfølgning
  • Tilgang til VIEWs profesjonelle supportorganisasjon
  • Markedets beste kompetanse innenfor Xledger
  • 15 års erfaring med systemet Bemannet til enhver tid av personell med relevant kompetanse og erfaring
  • Beste praksis for gjentakende supportsaker
  • Avtalen er fleksibel og kan skaleres opp eller ned etter behov

Om VIEW Group

VIEW Group har siden 2004 hjulpet selskaper med å effektivisere regnskap- økonomi – og forretningsprosesser fra skyen.

 

Vi har samlet vårt fokus rundt ERP-systemene Xledger og Tripletex, og er i begge tilfeller deres største partner. Det betyr at vi har meget god systemkompetanse, og kjenner til hvilke funksjoner selskaper kan ta i bruk for å effektivisere sine økonomi – og forretningsprosesser

Support

Support er tilgjengelig mellom 08.00 – 16.00 på hverdager. Send oss en epost eller kontakt oss på telefon for alle tekniske eller generelle spørsmål.

 

FAQ

Spørsmål og svar!

Ofte stilte spørsmål til support
Får ikke logget inn

Benytt deg av «Forgot your password-funksjonen» i innloggingssiden, www.xledger.net

Ny Bruker

Dette bestilles hos support på support@viewledger.com  

Spørring eller rapport går i Time Out

Spørringen gir for mange treff. Prøv å snevre inn spørringen. Dersom den fremdeles feiler, ta kontakt med support på support@viewledger.com

Feil i forfallsliste

Se vår hjelp-artikkel «Korrigere betalinger med feilstatus». Den gir mange gode tips hvordan du kan rette feil.

Feil i arbeidsflyt

Ta kontakt med support på support@viewledger.com

Feil på integrasjon

Ta kontakt med support på support@viewledger.com. Tydeliggjør hvilken type integrasjon det er og hva integrasjonen gjør.

Feil på filimport, eller filimport kommer ikke til Xledger

Se om importen er feilet i Forsystem>Importer>GL-import. Ta ellers kontakt med support på support@viewgroup.no

Ikke utbetalt reiseregning

Enten er ikke reiseregningen godkjent av nærmeste leder, eller så er den ikke godkjent i forfallslisten. Du kan se status på dine reiseregningen her: Hjem>Reise/utlegg>Spørringer>Oversikt reiseregninger/utlegg

Feilmelding VIEW Expense i «Klar til å sendes»

Ta kontakt med support på support@viewledger.com

Fyll ut skjemaet så tar vi kontakt

<

Artikler & Innsikt

Les de siste artiklene

Interessert i økonomistyring og teknologi?

Meld deg på vårt månedlige nyhetsbrev!